Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

SID09

14. 8. 2009 4:23
A co tak

a co tak něco přízemnějšího a méně komplikovaného ? Třeba s nějakým chlapem jste to už zkusila ?  Třeba by vám porozumněl. ;-D!!

0 0
možnosti
JD

maudite

14. 8. 2009 4:15
Zajimave

Ja ti naprosto rozumim. Stalo se mi to same co tobe. Prosel tunelem a pak byl vracen na zpet.  Teda s karierou jsem se vyrovnal uz rok pred tou autonehodou.

Vidim, ze prochazis stejnym nazorovym vyvojem jak tomu bylo u me.  Cesko jsem pak uz ani nemohl citit - asi tak jak to popisujes a prestehoval jsem se do Kanady. Rerkl bych, ze zde mam konecne klid.

Po te autonehode jsem si rekl, ze musim prijit na podstatu toho svinstva, zo se na teto zemi deje a jsem sam prekvapeny, jakou to zkoumani vzalo drahu.

lewistim1@excite.com

0 0
možnosti
JP

Pouštní ještěrka

30. 12. 2008 22:38
Forrreste

Forrreste, tento blog jsem nezačala psát jako konfrontační. Konfrontace v základní otázce - tedy zda Bůh je nebo není - je zbytečná.

V duchovní oblasti nelze používat (aplikovat) metody běžné pro rozumové poznávání. Jde o jiný rozměr a jiné zákonitosti.

Neříkám, že na hmotu a rozum nemají návaznost. Ovšem duchovní oblast je o nespočet řádů výše. Nelze na její poznání aplikovat metody běžné v dimenzi ležící "níže".

Je to podobné, jako byste chtěl v kvantové fyzice vystačit s Newtonem.

0 0
možnosti
MN

Forrrest

31. 12. 2008 1:25
Re: Forrreste

Konfrontace, hledani pravdy... nejen ze nejsou zbytecne, ony jsou nutne! Je dulezite ukazat lzivost krestanstvi, protoze je stale stejne nebezpecne. Ty vase "vyssi pravdy" a podobne blaboly (vsech nabozenstvi) zpusobuji hodne zla - po celem svete. O co si myslis, ze se jedna v te slavne Gaze? O cem je nejvetsi soucasna valka? Proti cemu si myslis, ze se bojuje?

Ta vase ignorace rozumu, BLBOST, kterou nazyvate "vysokodimenzialnim duchovnem" znamena prekrucovani zakladnich lidskych hodnot. Buh vs clovek.

Pokud ty osobne potrebujes nabozenstvi, viru v boha (misto aby sis nasla dobreho psychologa!)... vubec nic mi do toho neni. V okamziku kdy jsi vsak zacala psat tento blog a presvedcovat ostatni lidi, ze je to obecne dobry napad... to vsak zacla byt i moje vec.

0 0
možnosti
MN

Forrrest

29. 12. 2008 12:49
A jak vis

ze buh neni jen ve tve hlave? Ze si nedelas dobre pouze svymi predstavami?

Promin, porad nedokazu pochopit, ze ti nestaci vztah k tvym nejblizsim - rodine, pratelum... Je mi (jich) lito, ze ti nejsou dostatecne dobri;-(

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

29. 12. 2008 7:13
aha..

On asi z latexu nebude.;-D

0 0
možnosti
SZO

standa z Ostravy

29. 12. 2008 3:57
Začátky mají vždy výsledky.

Z počátku se dostavují výsledky při prvních snaženích. Pak si mysl najde protiobranu k našemu snažení. Obvykle to svádíme na systémy. Ve skutečnosti mysl hledá způsoby, jak v systémech zakořenit. Pak se ocitáme v poušti a bčas najdeme pramen vody. Nezbývá než využít stínu některého z náboženství.

0 0
možnosti
S

sugoll

29. 12. 2008 0:03
Hezky!!! :-)))

Jak to, že jsem Vás vůbec neznal :-)VR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2945x
Definovat člověka je stejně nemožné, jako definovat Boha.
..
Ale pro úplnost: jsem ekolog. V tomto povolání a na této planetě se dá myslet pozitivně jen dosti těžko. Dle možností se ale budu snažit.
.
Stav sluneční aktivity a geomagnetického pole Země:
.

Slunce: Geomagnetické pole:


Zdroj NOAA


Podrobné a nejnovější údaje o zemětřesení
ZDE