Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

krosita

31. 5. 2009 7:25
ano, je to tak

tenhle svět je špatný, začít znovu, jinde a jinak

0 0
možnosti
MS

Michal007

31. 5. 2009 0:28
Je zajímavé,

že nejúspěšnější jsou reklamy, které klamou tělem a slibují neskonale víc než realitu výrobku: Diamanty jsou věčně.

0 0
možnosti
JK

Terrurek

31. 5. 2009 0:43
Re: Je zajímavé,

:) taky jsem se u ní zarazil... ale ne protože nabízej věčnost, ale protože vzhledem k nanotechnologiím je už drží jernom víra že se ty uěmlý označujou (a navždy to tak bude)

0 0
možnosti
JK

Terrurek

31. 5. 2009 0:04
:) jsou íntroverti a extroverti

když jedu s kolegou z práce v autě, koukám se z okýnka... přemejšlim... dokázal to dělat spousty hodin, podnětů je dost do zásoby a asociace z každáho udělaj deset dalších. Jenže mě furt ruší kdákání "tak co" a "řikej něco" at. (=bav mě sám to nedovedu) nakonec pustí rádio (která mě neruší protože ho nevnímám). Hrůza... ale pochybuju že by so mohlo stát něco oc by tohohle člověka změnilo... Prostě to tak je... a jeho dítě bude jako on, moje jako já (asi) - pokud moje nezku*ví (M)TV a podobný faktory...nebo jeho jiný (ménědostupný) faktory.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2945x
Definovat člověka je stejně nemožné, jako definovat Boha.
..
Ale pro úplnost: jsem ekolog. V tomto povolání a na této planetě se dá myslet pozitivně jen dosti těžko. Dle možností se ale budu snažit.
.
Stav sluneční aktivity a geomagnetického pole Země:
.

Slunce: Geomagnetické pole:


Zdroj NOAA


Podrobné a nejnovější údaje o zemětřesení
ZDE