Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KZH

Karolina z Hradce

16. 11. 2009 7:06
Moje zkušenost

já jsem byla se svým dědečkem, který umíral na rakovinu ve dne v noci celý měsíc. Nelituju, že jsem ho vzala z nemocnice a udělala bych to znovu. Bylo to sice strašně náročný pro celou rodinu, ale nezapomenutelný - měli jsme možnost mu posloužit, držet  ho za ruku a být s ním do posledního dechu. Umřel doma v kruhu celé své široké rodiny.A nebyl sám, to je to nejdůležitější.

0 0
možnosti
M

motylek_02

16. 11. 2009 8:14
Re: Moje zkušenost

VR^

0 0
možnosti
M

motylek_02

16. 11. 2009 1:10
otazka je jak reagovat

zazila jsem nekolik reakci na umirajici nebo i jen nemocne osoby. Nekteri proste nebyli schopni tomu celit a dotycneho nevidali. Proste cvak a neexistovalo nic.

A pratele? Je na kazdem cloveku, aby sdelil co chce a co mu nevyhovuje. I pan Reno. Kamaradky tatinek mel nalez, velmi zavazny. mel stesti na to ze se objevil lek, ktery mu mohl pomoci, ale jiste to nebylo: ona to s nami  vyresila tak, ze nam oznamila co se deje a bylo na ni, zdali chce hovory na toto tema vynechat anebo zdali si potrebuje popovidat. Kdyz potrebovala, tak nechtela byt sama a to tlachani ji pomohlo, jindy povidala o pokroku v lecbe, zalezelo opravdu na ni. Nikdo jsme se netvarili se "TO" neexistuje, ale udelali jsme to nejlepsi co jsme mohli: naslouchali a snazili se vyvarovat frazi jako to bude dobry a podobnych falesnych podpor. A pokud ma pan Reno kolem sebe aspon 2-3 blizke kteri mu zustali, tak ma hodne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2945x
Definovat člověka je stejně nemožné, jako definovat Boha.
..
Ale pro úplnost: jsem ekolog. V tomto povolání a na této planetě se dá myslet pozitivně jen dosti těžko. Dle možností se ale budu snažit.
.
Stav sluneční aktivity a geomagnetického pole Země:
.

Slunce: Geomagnetické pole:


Zdroj NOAA


Podrobné a nejnovější údaje o zemětřesení
ZDE