Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

Thereader

6. 11. 2011 12:04
opravdu tomu nerozumíte

Vysoká škola ekonomie a managementu je soukromá vysoká škola, která je financovaná hlavně ze školného svých studentů (i já jsem studentem) a každý, kdo tam jde ví, že škola staví školu v Africe a jelikož dosahuje aspoň průměrné inteligence tak ví, že se má málo rozvinutým zemím pomáhat klidně i za účelem zisku - v případě, že by se dostalo na spekulace s pozemky! :-)

1 0
možnosti
JP

Pouštní ještěrka

6. 11. 2011 16:56
Napište nám, studente

Když jste tedy studentem VŠEM, napište nám SEM, z čeho JEŠTĚ je ta škola financována? Když je financována HLAVNĚ ze školného svých studentů, pak to zcela zřejmě není jediný zdroj. A kde můžeme způsoby financování této školy najít? Mně se to nepodařilo. !!?

A dále Vám chci s dovolením napsat, že spekulace s africkými pozemky považuji za nemorální, což možná na VŠEM neprobíráte. Rv

Pokud ožebračujete ty lidi o jejich půdu, pak se nikdo nemůže divit, že zde MULTIKULTI  PROSTĚ  BUDE, protože ti lidé se ve své zemi neuživí. Rv

2 0
možnosti
KN

Karl Novak

6. 11. 2011 9:50
Podle stránek projektu se na něm podílí

i ČRo, projekt je tedy placen z povinných příspěvků majitelů rozhlasových přijímačů v ČR.

Takovéto použití povinného příspěvku na veřejnoprávní rozhlas je hodně absurdní.

1 0
možnosti
I

Irri

6. 11. 2011 9:31
Také mám někdy takové pocity

Tak jste se nad něčím zamyslela a někteří se snaží zase dokázat, že jsou velmi chytří a Vy úplně blbá,...Já Vás chápu. Také to tak vidím, vím, že by to mělo být všechno jinak, ale přesto jsem adoptovala na dálku malého Inda. Mám dobrý pocit, že jsem pomohla jednomu člověku:-),...Je to kapka v moři, ale jeho dopisy a fotky mě těší.

1 0
možnosti
ZH

Fai Rodis

6. 11. 2011 13:53
Re: Také mám někdy takové pocity

Doufejme, ze se dobre uci, a az se mu povede emigrovat do Spojenych statu jako IT pracovnik, levnejsi nez Americani, ze si na vas vzpomene.

1 0
možnosti
N

NewDorianGray

6. 11. 2011 9:04
Koukám,

že solidarita podle levičáků končí u jejich dveří. Nepřekvapuje mě to,ale smutný to je.

0 0
možnosti
IH

misaviki

6. 11. 2011 8:47
Co je vám do toho?

Co je vám do toho, VŠEM je soukromá škola, stavbu školy financuje ze svých zisků a příspěvků. Takže vám do toho vůbec nic není, jak nakládá se svými prostředky. Kdyby školu postavila státní VŠE, prosím, pak si kafrejte.

0 0
možnosti
R

rito

6. 11. 2011 8:49
Re: Co je vám do toho?

sotva jsem dopsal, je tu další;-(.

0 0
možnosti
JS

-srdečná-

6. 11. 2011 8:42
Rozumím Vám dobře

R^ R^

1 0
možnosti
JH

hjh

6. 11. 2011 8:35
Zajímavý text a potřebný.

Zábavné jsou reakce těch natrvdlých.

2 0
možnosti
R

rito

6. 11. 2011 8:48
Re: Zajímavý text a potřebný.

Doslovně jste vystihl(a) současný stav některých diskutujících a všeznalých blogerů, kterých na povážení přibývá. Natvrdlých, až se jeden diví. Článku i Vám R^

0 0
možnosti
JH

duch zavražděného iuose

6. 11. 2011 6:44
hmm

berme to tak, že se při troše štěstí naučí o sebe postarat sami a nepřivalí se k nám do Evropy (která je tak bohatá, že jim může desítky let posílat do Afriky jídlo a různou jinou podporu :-) ). Snad se naučí číst a přečtou si, že jsme tu taky pěkně v hajzlu, takže nemá cenu sem lozit ;-D

1 0
možnosti
JS

belgian chocolate

6. 11. 2011 8:08
Re: hmm

Doufáte marně, už pádlujou.

2 0
možnosti
KV

Pazdrát

6. 11. 2011 2:06
Já také nerozumím

...ale vám.

1 0
možnosti
JH

ExPat

6. 11. 2011 2:12
Re: Já také nerozumím

To já zase autorce rozumím velmi dobře.

Cpát peníze někam jinam než domů zatímco si půjčujeme je přinejmenším na pováženou.

A to zdaleka neplatí jen na Česko.

3 0
možnosti
PH

Paul Hausser

6. 11. 2011 0:35
nechápu

Co je na tom pokryteckého? Černoši se aspoň naučili něco postavit. Nechápu souvislost s článkem o spekulantech, to se jim má někdo postavit místo stavění školy?

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2945x
Definovat člověka je stejně nemožné, jako definovat Boha.
..
Ale pro úplnost: jsem ekolog. V tomto povolání a na této planetě se dá myslet pozitivně jen dosti těžko. Dle možností se ale budu snažit.
.
Stav sluneční aktivity a geomagnetického pole Země:
.

Slunce: Geomagnetické pole:


Zdroj NOAA


Podrobné a nejnovější údaje o zemětřesení
ZDE