Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Papež - jak se včera ukázalo. ;-D

3 0
možnosti
Foto

Proč hned přisuzovat autorce samé ošklivé vlastnosti? Zeptala se, protože ji to zajímá a jak vidět podle čtenosti i karmy, tak v tom není sama. Záhada obrovské čtenosti a neuvěřitelné karmy u každého výtvoru některých autorů budí zvědavost a otázku, jak se to dělá, aby se i ostatní autoři mohli poučit u těch veleúspěšných. Autorce velký bod za odvahu. I když téma majetkových poměrů pana Matějky bylo trochu zbytečné.

4 0
možnosti
RF

R35a31d98i97m 48F55r40a90n76c

14. 3. 2013 17:51

Matějka je těžítka roku HIT!....rád falešně moralizuje a všechny kolem nenapravitelně poučuje.;-D

3 0
možnosti

Že vy to píšete abyste se nasála na tu karmu ? NO určitě né že ? NO víte to je tak : Když někdo píše a ostatní s ním souhlasí tak příště si jeho myšlenky zase přečtou. To se tak v životě stává ale nebojte vám to asi nehrozí protože váš článek nemá myšlenku žádnou.

3 5
možnosti
Foto

J40i73ř38í 95K18r50á98m

8. 3. 2013 22:09

Za Matejkou nemusi nikdo stat. Pročpak by to dělal milostivá paní? Ten pan proste nemá co jiného na práci a tak furt řeší nesmrtelnost chrousta. Pokud to o něčem vypovídá tak jedine o tom, ze lidi kategorie Matějka co nic nedělají a jen si stěžují je v ČR stále víc a víc. Pak se není co divit, ze když se všichni věnuji kravinam, ze ČR neroste ekonomika když vyznman čast naroda sedí u internetu a konzumuje kraviny a pak o nich hodiny a hodiny diskutuje.

7 3
možnosti
RF

R82a70d55i93m 81F89r95a90n82c

14. 3. 2013 17:46

Nemusí, ale stojí.:-)Moc toho o Matějkovi asi nevíte, pane Jiří, možná i dobře tak.

2 0
možnosti
Foto

Hysterie, podlost, závist, špatná informovanost, vlastní neschopnost, chcíplamikozaaťsousedovichcípnetaky... zapomněl jsem na něco? Aha, popřát vám vše nej k MDŽ...Rv

7 14
možnosti
MS

Jestli dobře počítám, tak podle autorky splatil pan Matějka za deset let 60 miliónů dluhů. To je podle mne velmi slušný výsledek. Tímto tempem byl měl být dnes už bez dluhů. :-)

2 1
možnosti
MS

eee ... Beru zpět, nevšiml jsem si toho osobního bankrotu.

3 0
možnosti
JP

na ultraliberalismu, nebo spise libertarianstvi a pravicovem pristupu NENI nic spatneho ...

3 5
možnosti
TS

Mno. Pan Matějka se možná chová jako radikál, ale vy se zase chováte jak závistivá pavlačová bába. Připomněla jste mi jednu básničku:

Jsem trapná, jsem trapná,jsem trapná.

Jednou z těch trapasůumřu a zakopaj mě pod černou zem a tam s kostlivcema budu si vyprávět, codo hrobu mě sklátilo:

Blbý řeči, úsměv v křeči,bolení břicha, výkřik do ticha,

že ho mám ráda a křivý záda,tlustý nohy, špatná pleť a divnej vkus.

Až jednou umřu, s kostlivcemasi budu povídat, co do hrobu mě sklátilo. A budu trapná, budu trapná,budu trapná. Rv

15 7
možnosti
Foto

A když už se neví, co by- vytáhne se  hřích z minula, v tomto případě osobní bankrot, kdyby to náááhodou ještě někdo nevěděl:-/

10 6
možnosti
LH

P. Matějkovi i ostatní dávám karmu když se mi článek líbí nebo když s ním souhlasím. To, že nevstupuji do diskuse je jiná věc. Vám za tu kupku hnoje dávám ANTIKARMU!!!!!!

10 7
možnosti
Foto

Bez karmy - kydání špíny na jiného blogera je způsob, jak se naprosto znemožnitRv Pár odpůrců pana Matějky a fanoušků bulvárních plátků Vám možná zatleská a dá karmu, o tu Vám šlo, ne?):-/

15 6
možnosti

Já jsem si všiml už dávno, že se řídíte taktikou lézt každému do ..... :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2945x
Definovat člověka je stejně nemožné, jako definovat Boha.
..
Ale pro úplnost: jsem ekolog. V tomto povolání a na této planetě se dá myslet pozitivně jen dosti těžko. Dle možností se ale budu snažit.
.
Stav sluneční aktivity a geomagnetického pole Země:
.

Slunce: Geomagnetické pole:


Zdroj NOAA


Podrobné a nejnovější údaje o zemětřesení
ZDE