Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pěnice

Já si na rozdíl některých lidí

vůbec nemyslím, že by Topka odešla z vlády kvůli Kalouska. Proč by ti lidé dávali všanc svoje postavení kvůli němu ?Ti se tam budou držet, jak se u nás říká, jak ožralý plotu.

0/0
15.7.2012 22:59

ahaswer

Nečas

nebyl nikdy žádnej tvrďák a hrdina.Vzpomínám,když měl jít před lety do vlády,tak se musel poradit s manželkou a pak to nevzal.Tenhle člověk nikdy neměl být premiérem,nemá na to.Pkud by ho ta někteří "kmotři" nevytlačili,tak by tam nebyl.

0/0
15.7.2012 13:10

Gašpo_3

Re: Nečas

No ale má tvrdú Nagyovú, ktorá maká "jako kůň".;-D

+1/−1
15.7.2012 15:30

petrajana

Nečase zcela zalilo jeho sádlo a to jsou důsledky

0/0
15.7.2012 12:49

802

Jo, jo Nečas je

velmi podivná figurka která má z Kalouska respekt takový že člověk jaksi těžko rozlišuje kdo je tady premiér, ten formální premiér ten se jeví jako kdyby plnil úkoly nějakého premiéra v pozadí, Vzpomeňme na ty všechny Nečasovi podivné kroky, třeba jak odvolal najednou ministry VV a nedokázal presidentovi vysvětlit krok B až nám to vysvětlila slečna Kočí atd.atd.

Dneska vidím další podivnost je tady tvrzení velmi věrohodné a logické muže kolem kterého nikdy nebyly žádné podivnosti,  někoho koho lze označit jako ctihodného muže a na druhé straně tady je naprosto nevěrohodné a úsměvné tvrzení hochštaplera kolem kterého je odér lži, korupce a intrik tak silný že by to porazilo i vola.

A my máme tak "inteligentního" premiéra který věří na to že Kalousek v tom stavu rozjitření s vydáním Parkanové si vzpomněl že by s policejním ředitelem mohl pohovořit o Passatech.  :-)

0/0
15.7.2012 10:10

Edmund Černá Zmije

Nečas je především politik

Na rozdíl od různých naivků si uvědomuje, že pokud chce vládnout v této zemi a pokoušet se uskutečnit svůj politický program, nemá jinou možnost, než to dělat s Kalouskem. Tohle ví už dva roky a už tehdy se musel smířit se svými koaličními partnery - jak S knížetem a Kalouskem, tak s Bártou a Johnem.

-

Vývoj Nečase zbavil Bárty a Johna, sám se jich ale rozhodně zbavit nemohl. Stejně tak se může stát, že ho vývoj zbaví Kalouska, ale Nečas sám se ho zbavit nemůže. Dokud Kalousek nepadne sám, musí Nečas zachovávat klid a zdání koaliční soudržnosti. Protože pokud ho vyhodí z vlády, vláda končí. Pokud ho ale odvolá TOP09 nebo pokud sám Kalousek odstoupí, pak může vláda pokračovat.

-

Tohle by si měli uvědomit všichni, co Nečasovi spílají pro zbabělost nebo pro kamarádíčkování s Kalouskem. Nečas dělá, co musí. Chápu, že se to nelíbí spoustě lidí, ale on prostě nemůže vyklidit scénu a předat moc ČSSD jen tak. Proto v politice není žádný politik.

+1/−1
15.7.2012 7:28

bohacovajarca

Re: Nečas je především politik

Hmm, takže po jeho vládě analfabetů může naše země klidně skončit v bahně, hlavně když Nečas bude moci uskutečňovat svůj program absolutní privatizace všeho, hlavně ve prospěch kamarádů, sponzorů ODS a černotalárníků? Může vládnout klidně i s vrahy, podvodníky a zloději, on s tím nemůže nic udělat? V takové zemi už skoro nemá cenu žít, ne?

+6/−1
15.7.2012 7:35

Edmund Černá Zmije

Re: Nečas je především politik

Každý politik je přesvědčený, že jeho vláda je lepší než vláda těch ostatních. Proto jde do voleb a pokud ve volbách uspěje, tak vládne. Nečas je určitě přesvědčený, že alternativy k jeho vládě jsou horší - jediná reálná alternativa je totiž vláda ČSSD s premiérem Sobotkou a podporou nebo dokonce účastí KSČM. Těžko zazlívat Nečasovi, že tuto alternativu považuje za horší.

-

Nečas samozřejmě nechce vládnout s "vrahy, podvodníky nebo zloději" (mimochodem, koho máte na mysli? Kalousek někoho zabil?). Dokonce nebude muset vládnout ani se lháři, jen je potřeba tu lež Kalouskovi dokázat. Pak se ho zbaví sám kníže a Nečas bude moci vybrat jiného ministra financí. Dokud ovšem veškeré důkazy o Kalouskově zločinnosti chybí, pro Nečase se nic nemění. Podezření, že Kalousek kradl na ministerstvu obrany, jsou stará víc než 10 let, a důkazy pořád nikde.

-

Mimochodem, dráty na hranicích nejsou, můžete už žít, kde chcete. Ale ono je to podobné všude, takže doporučuji si to tolik nebrat.

0/0
15.7.2012 8:03

bohacovajarca

Re: Nečas je především politik

Haha, pěkný příspěveček, akorát od autora, který neumí nebo nechce číst mezi řádky. Většina obačnů této země, řeklo by se drtivá většina, považuje vládu ČSSD i s podporou komárů za mnohem menší zlo pro tuto zemi než je vláda svazáka a doktora přírodních vět, který spolu s chemikem uskutečńují špatná, opakuji špatná ekonomická opatření, která naši zemi sráží dolů a dolů....sami se diví tomu, že se tolik nevybírá na daních, když je zvyšují a zvyšují, ono na chemičárně a na mat-fyz se Lafferova křivka holt neprobírá....a těch věcí jsou stovky, tisíce....a pokud jde o vraha nebo skorovraha ve vládě, Kalousek je sedmilhář, to nyní v přímém přenosu předvádí občanům ČR,kdo lže, ten krade, to platilo a platí vždy - a Kalouskovy padáky, na kterých se zabili nevinní lidé, zajímavé věci kolem Kalouskova švagra a jeho syna (both dead),.....není to všechno nějak strašně zvláštní? Není těch náhod a nehod přeci jenom nějak podezřele moc? Kalousek je to nejhorší zlo, které naši zemi a politiku potkalo

+2/−1
15.7.2012 8:10

Edmund Černá Zmije

Re: Nečas je především politik

1. Co si myslí většina obyvatel nikdo neví. O tom kdo bude vládnout rozhodují volby.

2. Jaké zlo představují komunisti opravdu nemíním vysvětlovat. Jaké zlo představuje Sobotka jsme viděli v letech 2002-2006.

3. Lafferova křivka funguje, ale nikdo neví, kudy skutečně probíhá. Třeba co se týče PHM, tak má určitě daň kontraproduktivní efekt, ale jinde by se dalo o tom, kde se na Lafferově křivce nacházíme, celkem dlouho polemizovat   Výběr daní ovlivňují totiž i jiné faktory než jejich výše. Kupříkladu ekonomická situace ČR a EU.

4. Argumenty "kdo lže ten krade" jsem slyšel naposledy v mateřské školce.

5. Kalousek je určitě špatný člověk a špatný politik, ale neliší se příliš od ostatních. Topolánek, Rath, Paroubek, Langer, Gross - ti všichni byli s Kalouskem srovnatelní. A po něm přijdou další, stejně špatní. To je politika. Teď je hon na Kalouska, tak si to užijte. Lovu zdar. ;-)

0/0
15.7.2012 9:20

Stará kára

Re: Nečas je především politik

"Kalousek je nejhorší zlo, které tuto zemi potkalo."  Tvrdí to přece nejhorší ministr financí ČR, tak to musí být pravda.

  PS: Ministr, který má při 6% růstu DPH schodky kolem 100 mld. je ministrem mizerným.

+1/−1
15.7.2012 10:00

bohacovajarca

Re: Nečas je především politik

Ještě doplněníčko, to, jak vehementně Kalousek bojuje za bílou kobylu Vlastu P. svědčí o jediném - o tom, že nechce, aby se vyšetřovatelé od Policie začali zajímat, a to detailně kontrakt po kontraktu, zbrojními zakázkami na MO za posledních x let....z Kalouskovy neurózy, strachu, třaslavého hlasu, kopání kolem sebe, atd, je to nabíledni! Ten člověk začíná mít opravdový strach, takový, který dosud ve své "úspěšné" politické kariéře nezažil, řeklo by se, že se bojí, až koná velkou potřebu! Jestli ovšem na takovém člověku stojí vláda naší země, potom je opravdu lepší se na tuto zemi vykašlat, v první fázi ekonomicky - začít utrácet za hranicemi (i kdyby to bylo kvůli cestovnému o něco dražší) a nebo se opravdu odstěhovat, např. v DE je politická kultura na skutečně slušné úrovni, stačí, když prezidenta obviní z machinací s úvěrem, a on sám rezignuje a vyklidí pole...to u nás neexistuje, tady máme pořádné politické bahno!

+2/−1
15.7.2012 8:15

Edmund Černá Zmije

Re: Nečas je především politik

Výkladů Kalouskova chování ohledně Parkanové může být vícero. Stejně jako vaše verze je možné i to, že Kalousek ví, co znamená policejní vyšetřování, propírání politikova soukromí v médiích, úniky informací z policejního vyšetřování do médií. Viděli jsme to na případu Čunek, kdy celá republika četla kdejaký cestovní výkaz, věděla o každé koruně ve spořitelně, propírali toho člověka několik let. To určitě nemůže být příjemné ani nevinnému člověku a Kalousek klidně mohl být motivován tím, že chtěl Parkanovou tohoto uchránit.

-

Osobně si myslím, že Parkanová byla vydána správně, i když se nejspíš žádná trestná činnost neprokáže (bez ohledu na to, zda proběhla nebo ne). Politik by měl být na podobné vpády do soukromí připraven. Na druhou stranu to znamená, že do politiky se nikomu normálnímu nebude chtít, kdo by se taky chtěl nechat vyšetřovat policií. Právní kvalifikace se kterou policie operuje je velmi pochybná, podobně by opravdu bylo možné stíhat skoro každého politika.

0/0
15.7.2012 9:30

Stará kára

Re: Nečas je především politik

Ty politiky jsme si zvolili my. Ať se   v á m   to líbí či nikoliv.  Nejsou analfabety.  Ano - Nečas uskutečňuje program, za který byli členové koalice zvoleni. Ano vládnou se skandály (které vlády v Evropě je nemají /to, že náš bulvár se zaobírá jen těmi našimi neznamená, že jinde nejsou/). To ještě neznamená, že úplně blbě.   Která vláda od roku 1993 neměla skandály?

  Ano - vládne s podvodníky (tací již politici jsou). Nevládne s vrahy.  Ba dokonce ani nevládne s odsouzenými z čehokoliv.  Nějak jste se nechala unést.

  Bez problémů můžete žít v kterékoliv zemi EU, pokud se vám u nás nelíbí (a pokud se jinde uživíte). A jistě byste po jistém úsilí dostala pracovní povolení i jinam.

0/0
15.7.2012 9:53

Medvedous

Re: Nečas je především politik

Jako ten program, kde slibovali, že nebudou zvyšovat daně?

Tak to potom jo, to je jejich vládnutí přímo ukázkovým splněním slibů voličům.

0/0
15.7.2012 20:39

Stará kára

Re: Nečas je především politik

To podstatné, co jsem na programu ocenl já bylo nenechat schodek rozpočtu vyrůst k nebesům.  (Můžete odhadnout, jak by schodek vypadal v případě vlády těch, se kterými byste byl spokojen?)

0/0
16.7.2012 10:43

802

Re: Nečas je především politik

Zajimavé že tento "protikorupční" premiér se snažil zbavit vcelku slušných veverek od samého začátku i za cenu předčasných voleb, vzpomeňme jen na ten první pokus se slečnou Kočí jak Nečas překvapivě odvolal ministry VV a nebyl schopen presidentovi říci jaký je krok B.

Proč byli veverky tak nenáviděné to vidíme dneska jasně, kvůli veverkám přišli ta stará zlodějská parta  o Langerovic policejního ředitele a následně o Langerovic šéfa pritikorupční policie. Vzpomeňme jak se  "protikorupční" Nečas vztekal a vyhrožoval Johnovi, jak se vztekal a vyhrožoval když mu Pospíšil odvolával Rampulu, tohle hovoří za všechno, čistý Nečas je asi tak čistý jako kdyby vylezl ze senkrovny.

Zkrátka VV byly mediálně zničeny protože nechtěli přistoupit na tu Kalouskovic hru hele ču.... ja ti dám dotace a ty hezky pojedeš v tom našem zlodějském režimu.

0/0
15.7.2012 9:59

Edmund Černá Zmije

Re: Nečas je především politik

Nečase nehájím, jen chápu, proč dělá některé kroky. Veverky byly nevyzpytatelné a Nečas se je pokoušel postavit do latě. Tedy donutit tuhle nesourodou bandu k podpoře jeho vlády, protože mu příliš často vyhrožovali různými emotivně motivovanými podivnostmi. Jeho obavy se zcela potvrdily dalším vývojem, ať už Johnovým postupem v kauze Drobil, nebo soudem s Bártou a Škárkou, o Kočí raději nemluvě.

-

Nakonec protikorupční rétoriku vedly především VV, Nečas s nimi musel tuhle hru hrát, on a Kalousek vždycky dávali na první místo snahu o snížení rozpočtového schodku. Co si budeme povídat, korupce a tunelování jsou bohužel dlouhodobě v rejstříku ODS a na tom je ta strana postavená, podobně jako většina ostatních parlamentních stran. Ani ČSSD ani TOP09 na tom nejsou líp.

0/0
15.7.2012 11:19

802

Re: Nečas je především politik

Hele neodbočuj hloupě od podstaty, tady je úplně jedno kdo co žvaní tady je podstatné co kdo dělá. Např. Langerovic cinknutého policejního ředitele vyměnil John a nejvíc kvůli tomu kvičel Nečas, no a teď po Parkanové víme i proč, to zřejmě je ta nevyzpytatelnost veverek, protože zkrátka oni nechtěli jet v tom Kalouskovic systému "hele ču .... dostaneš dotaci" a hezky pojedeš v tom co my tady máme zaběhlé.

Soud z Bártou to byla kříšťálově čistá politická šikana a snaha znemožnit politika, to potvrdil i soud protože prohlásil že ti dva korunní svědci jsou normální podvodníci, pokud vydali Bártu tak už imunitu opravdu měli zrušit.

Ohledně toho rozpočtu je opravdu úsměvné když někdo (Kalousek + ODS) provozovali naprosto hrůzný daňový populismus za Topolánka a tímhle připravili státní rozpočet o 100 mld ročně, prakticky rozvrátili státní finance a dneska budou stejní hochštapleři mlít něco o politice rozpočtové odpovědnosti.

0/0
15.7.2012 12:35

Edmund Černá Zmije

Re: Nečas je především politik

A co je pdostata? Já tvrdím, že vlády v tomto státě jsou dlouhodobě amorální, nic se v posledních dnech a týdnech k horšímu zásadně nezměnilo. Nepodléhám hysterii rozpoutané médii (které mají o morálce nejmíň co mluvit) a opozicí (která má morální profil totožný se současnou vládou). To je podstata.

-

Já nepopírám pozitivní vliv VV na to, že se začaly řešit kauzy, které by dříve nikdy nebyly otevřeny. Pouze si dovolím podotknout, že VV byla nesourodá banda individualistů a amatérů, kteří měli v politice velmi odlišné zájmy. Ukazuje to i případ Bárta, protože ve které straně by se stalo, aby se dva poslanci nechali koupit a spáchali na stranu a jejího předsedu takovýto podraz? A Bártu vydali naprosto správně, protože jen soud mohl ukázat, o co v tomto případě vlastně šlo. Ze stejného důvodu je správné vydání Parkanové, i když se to z pochopitelných důvodů nelíbí Parkanové ani Kalouskovi.

0/0
15.7.2012 13:01

romualda

Re: Nečas je především politik

No tak třeba nemusel dávat ministerstvo financí Kalouskovi, poprvé se to stalo za vlády Topolánka, že nedal toto silové ministerstvo vlastní straně. Vzpomínám si se smíchem, když po prvních volebních odhadech v roce 2006 začal Vlastimil Tlustý ihned počítat, kolik mají mandátů s lidovci a plánoval už vládu s nimi, o půl roku později jim už nemohl přijít na jméno.

   K vládě ČSSD za podpory komunistů byl svolný i Kalousek.

0/0
15.7.2012 10:55

Edmund Černá Zmije

Re: Nečas je především politik

Nemusel dávat Kalouskovi finance? Vy jste byl u koaličních jednání? 8-o Já bych řekl, že pozice ODS byla po volbách hodně slabá, narozdíl od TOP09 museli vidět propad preferencí, a vynucovat si všechna silová ministerstva bylo nereálné. Každý koaliční partner dostal jedno, VV vnitro, TOP finance a ODS obranu.

0/0
15.7.2012 11:23

romualda

Re: Nečas je především politik

Koalice jsou fakt problém..vzpomeňme si na Václava Klause, který mohl v roce 1998 vládnout spolu s KDU a US, ale díky špatným zkušenostem s koaličními partnery od toho upustil. A Jiří Paroubek to řešil po svém - prohlasovával zákony s komunisty.

0/0
15.7.2012 18:14

Stará kára

Re: Nečas je především politik

O m y l!  Od žádné koalice Klaus neupustil.  Jen se k ní nepřiznal. A do vedení koalice nastrčil jiného (Zemana). Pro další politický krok vyhovoval více křeslo předsedy parlamentu.

   Mimochodem:  Koalice není nic příjemného, jistě.  Jenže pro Klauze byly nepřijatelné právě proto, že není politikem. Neví totiž, co je kompromis.

0/0
16.7.2012 10:46

mirni

Re: Nečas je především politik

takze vy se zastavate politika, ktery zahodi svoji tvar, vsechny zasady cest a mravy a bude hajit do roztrhani tela projekt ktery nefunguje, lidi kteri lzou a jsou hulvati,  tohle se ale prece neda tolerovat .. ja vam rozumim a teoreticky mate pravdu, jenze lidi nechteji Necasovu vladu, lidi nechteji Kalouska, lidi nechteji rozkradani teto zeme, lidi nechteji koalici ktera tvrdi jak nas taha z bryndy ale pravda je takova, ze ma utraceno v polovine roku uz sedmdesat procent statniho rozpoctu... tam se neda nic omlouvat .. tam by soudny premier budto prizval dalsi odborniky sel na spolupraci i s opozici a nebo to proste polozil . on bude odchazet a bude mit ostudu, protoze se program jeho vlady jako snizeni dluhu uplne prevrati a stat spadne do jeste vetsich dluhu a jejich protikorupcnost ukazuje, uz to za kolik miliard setri protikorupcni policie vysoke kauzy .. viz ona jak v severnich Cechach ten odeesak dohazoval dotace EU a zadal z toho vsimne ...

0/0
15.7.2012 18:34

prbab

NE

loutka v rukou intrikánů, zbabělec RvRv;-€;-€;-€Rv

0/0
14.7.2012 23:53

dolch

Není

je to prodejný pán ;-D

0/0
14.7.2012 23:45

Jadap

Vážená dámo,

myslet si samozřejmě můžete co chcete. Nicméně při tom utváření soudů je dobré řídit se fakty a pokud jsou některá fakta zpochybněna, vyčkat, až se ta fakta potvrdí nebo vyvrátí.

0/0
14.7.2012 23:24

henryni

Re: Vážená dámo,

Fakt je ten , že Nečas odvolal ministra spravedlnosti Pospíšla jen proto, že ho začal ohrožovat otázka je v čem, v karieře nebo ve stihání kmotrů nebo ještě v něčem jiném.?

0/0
14.7.2012 23:35

j23

Re: Vážená dámo,

Faktů, které předvedla tato vláda proti životům občanů, je tolik, že to vydá na demisi padesáti vlád v demokratické zemi. Nevyhovuje téměř nikomu. Ani levicově smýšlejícím, ani jejím voličům (to určitě nebyli pravičáci, spíše se ani trochu nezamysleli) a pravicové voliče už tato vláda, která si bere do přívlastku pravicová, ale měla by mít spíše bolševická, krká snad nejvíce. Od připocvrnkávání si do kalhot před EU a Merkelovou přes idiotskou daňovou politiku, stupidní jurisdikci až k vyložené zločinnosti provozovanému na MZ a MPSV. Totální neschopnost, stupidita,buzerace občanů a rozkrádání státu za bílého a tmavého dne. To Vám, proboha, přijde málo?

0/0
15.7.2012 8:32

henryni

Nečas odrovnal ODS.......

Nečas odrovnal ODS a Kalousek TOP 09, ČSSD slaví cestu má na dlouhou dobu otevřenou, jsem přesvědčen, že k vládnutí nebude potřebovat komunisty, ti jsou ze všech nejhorší, oni se tvaří mirumilovně ale jsou to jedovaté zmije, oni útočí na všechno, nejdřív na lidská práva, na svobodu člověka potom si z lidí udělají otroky a řidí vše diktátůrou,řikají tomu diktatůra proletariatu, tím mysli vlastní stranu.RvRvRv

+1/−1
14.7.2012 23:17

bohacovajarca

Re: Nečas odrovnal ODS.......

Jasně, a teď tu o kůzlátkách, ano?

0/0
15.7.2012 7:33

j23

Re: Nečas odrovnal ODS.......

Já myslím, že jsou všichni stejní. Akorát sociální demokracie a komunisté musí sbírat hlasy "obyčejného lidu", kdežto ODS a TOP09 obelhávají ty schopnější, zodpovědnější a na první pohled rozumnější. Protože to vypadá tak, že v této zemi je rozumu hodně méně, když lidé mohou opakovaně ve většině volit stejné zlodějské a podvodnické ksichty.

0/0
15.7.2012 9:05

kion121

Naprostý souhlas

R^

0/0
14.7.2012 23:16

ataknevim

Je snad premiér Nečas prodejná dáma?

To spíš autorka tohoto blogu, ne?

+1/−1
14.7.2012 22:56

raks

Re: Je snad premiér Nečas prodejná dáma?

richtig, Nečas a Kalousek jsou jedničky, na ty nám nesahejte. Viďte, pane ataknevím....(?) Kde by tento stát byl, kdyby neměl tyto odolné jedince, na jejichž špínu není žádný běžný dostupný prostředek dost účinný. Po dobrém to nepůjde:-)

+8/−1
14.7.2012 23:09

kion121

Re: Je snad premiér Nečas prodejná dáma?

R^

0/0
14.7.2012 23:16

ataknevim

Kde by tento stát byl,

To je jasný, ne? Tam co jsou země, které si neví rady: Řecko by na tom bylo podstatně líp než my, protože to má alespoň solidní infrastrukturu, na které my to dlouhé dvacetiletí tak usilovně makáme. No, chudí by na tom byli podstatně hůř než v Řecku, ale i než u nás za komunismu.

0/0
15.7.2012 5:51

pěnice

Re: Je snad premiér Nečas prodejná dáma?

Nečas je zkáza ODS.

0/0
14.7.2012 23:11

pavel kula

Re: Je snad premiér Nečas prodejná dáma?

R^:-) ano

0/0
15.7.2012 19:04

DlouhousekLihoslav

za chvili se v krizovkach objevi nove heslo

zabelost na pet

a posledni pismenko bude predvyplnene s

+1/−1
14.7.2012 22:48

motke

Re: za chvili se v krizovkach objevi nove heslo

více nápovědy ba nebylo třeba 1.písmenko?

0/0
15.7.2012 8:30



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.