Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ottis300

28. 7. 2012 9:51
Neřešil bych krev, paní autorko,

spíše to, že když někdo nechce umřít hladem, tak ať jde pracovat. Hlavně, ať to neřeší za jiné.

3 0
možnosti
JK

holkazhane

28. 7. 2012 7:03
Máte ode mě souhlasnou

karmu. Celé to "smrdí". Ten člověk vypadá spíš jako noční vyhazovač, než úředník. To, že idneska provádí taková kouzla s informacemi, je "normální". Nemyslím, že se dozvíme, jak to opravdu bylo. Je možné, že tam šel ve 3 ráno provokovat (vizáž na to má) a dostal přes hubu. Ta fotka je tak účelová, až je směšná. A pokud chce stát, aby občané dodržovali pravidla, musí nezbytně, okamžitě a bez vyjímek začít jít příkladem.

3 0
možnosti
PK

mortimer.r

28. 7. 2012 7:31
Re: Máte ode mě souhlasnou

Ale no tak. Za to jak vypadá nemůže, nehledě na to, že z té fotky se to ani nedá pořádně poznat. Určitě se jedná o účelový obrázek . Dostal jednu dvě rány, rozpatlal si krev po obličeji a udělal si snímek do alba. Taky to moc nechápu. Navíc nechal tu krev zaschnout. Na druhou stranu to neznamená, že nemluví pravdu.

0 0
možnosti
TT

žepré

28. 7. 2012 3:11
Nojo,

R^ Kupodivu úplně nějak zapadla ta informace, že měl úředník fotit odpadky, který mezi stanama rozházel sám z odpadkovéch košů, což by tak nějak aji vysvětlitlo na... na... naštvanost osoby, která s tím brajglem měla být spojena.

3 0
možnosti
MT

.MichaL

29. 7. 2012 21:40
Re: Nojo,

Předpokládám že to říkají ti co mu nabančili (nikdo jiný tam zřejmě nebyl..), takže to musí být pravda... Mimochodem, proč tam vlastně ty odpadky tahal, když k vypakování aktivistů stačí jejich prostá přítomnost v noci?

0 0
možnosti
ZT

juhola

28. 7. 2012 2:40
Děvče Jano,

přečti si blog Occupy utopia od Vlaďky Špidlové. Ten mi připadá jaksi výstižnější.

2 0
možnosti
AP

AlesPresler

28. 7. 2012 0:53
Napsal jsem to blbě.

Normální úředník, který chce ve tři hodiny ráno cosi řešit, by si měl zajistit asistenci městské policie, která pod příslušný úřad spadá. Pokud si její asistenci fotografující úředník nezajistil, pak je v jeho chování něco velmi, ale velmi podivného...

4 0
možnosti
MH

motke

28. 7. 2012 8:50
Re: Napsal jsem to blbě.

0:53 mi taky říká,že bych měl už spát a né tady zbytečně kafrat a ještě se podepsat ;-(

0 0
možnosti
J

jurasendpapas

28. 7. 2012 0:53
exzemplárně potrestat

většinou s Rudou Polaneckým nesouhlasím, ale tentokrát má 100% pravdu, pokud napadnou úřední osobu zastupující stát a zákon, tak patří exemplárně zavřít. Když nebude respekt k zákonům a jejich vymahačům, tak si můžeme nechat o právním státě jen zdát. Vím, že se dějí i větší křivárny, ale nechci trpět žádné, ani malé, ani velké.

3 0
možnosti
JO

thorough2

28. 7. 2012 0:46
Jano myslíte si že chápete podstatu toho

připravovaného správního řízení? Jde o to že Vyšehrad je národní kulturní památka takže se tam nemůže stanovat. Myslím že ten kdo není kulturní barbar to pochopí. No a protože se kulturní barbaři v podobě aktivistů našli, tak musí zasáhnout úřad, je to jeho povinnost. Ovšem aby mohl zasáhnout, tak potřebuje důkazy - toto patří k demokracii. Během dne úřad žádné důkazy že se tam stanuje nesežene, protože se aktivisté schovávají za petiční akci takže tam ty stany mohou mít. Je tedy potřeba zadokumentovat, že tam taky spí - potom už je to stanování a fotka je důkaz. No a můj osobní názor je, že národ by si měl své kulturní a historické dědictví chránit ať se Vám to líbí nebo ne. Asi není v pořádku když si partička agresivních bezdomovců udělá z Vyšehradu své letní sídlo.

5 0
možnosti
AA

svedek casu

28. 7. 2012 0:32
Karma

R^

0 0
možnosti
MT

.MichaL

28. 7. 2012 0:32
Vzhledem k tomu,

že o tom víte stejné kulové jako my ostatní, jste prošvihla historickou příležitost mlčet a neudělat ze sebe žvanilku:) Proč si tu vymýšlíte scénáře jen proto, že jedna strana je vám sympatická, to mi teda hlava nebere.

4 0
možnosti
JK

holkazhane

28. 7. 2012 7:12
Re: Protože

jedna strana je mi sympatická a druhá ne - ačkoli nejsem autorka. Protože nesnáším arogantní úředníky. Protože ve 3 ráno má po Vyšehradě procházet policejní hlídka a ne úředník-provokatér. Protože alfou a omegou lidí a možná lidstva se staly bankovní účty. Protože jsem ráda, že alespoň někdo je odvážnější a silnější než já a snaží se nemlčet.

0 0
možnosti
JM

Der stumme Bobesch

28. 7. 2012 0:18
Možná jsem debil

Ale co kdyby šli ti okupanti pracovat? Kecy o tom, že práce není mě dost štvou, protože osobně mám dvě zaměstnání. A to nejsem poslanec a ani státní úředník. Z toho jedna práce je nekvalifikovaná, stačí čistý trestní rejstřík.

3 0
možnosti
AA

svedek casu

28. 7. 2012 0:33
Re: Možná jsem debil

jo dvě;-) to jako student a brigádník v Lidlu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2945x
Definovat člověka je stejně nemožné, jako definovat Boha.
..
Ale pro úplnost: jsem ekolog. V tomto povolání a na této planetě se dá myslet pozitivně jen dosti těžko. Dle možností se ale budu snažit.
.
Stav sluneční aktivity a geomagnetického pole Země:
.

Slunce: Geomagnetické pole:


Zdroj NOAA


Podrobné a nejnovější údaje o zemětřesení
ZDE