Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Beham Bosky

Tak jste si ulevila, a co dál?

Remcat může každý.

+5/0
29.9.2012 18:04

Sedřený kůň

Tady lze jenom a jenom souhlasit

blogerka evidentně pamatuje tu dobu, srovnává ji s dnešní realitou a nemá na očích šátek ani rudý ani modrý ani jiný.

Ač ekonomicky dneska úspěšný, tzv. za vodou, musím konstatovat že doba je to dneska vskutku neveselá,  z té politiky  je člověk dneska daleko víc deprivovaný než tomu bylo za dob normalizace, rozhodně bylo méně traumatitující poslouchat Husáka při novoročním projevu než megahochštpalera Kalouska při jeho demagogii a lhaní nebo tu loutku na provázku někoho tajemného Nečase když lže stejně jako Kalousek. Volby to je to stejné co bývalo, volební akt, kde karty jsou rozdané dopředu, kdo má peníze aby vystavil tu svou ošklivou mordu na bildbordu s nějakým hloupým heslem, tak jedině ten může zasednout v parlamentu.  

Jenom tak osobní příklad celá desetiletí jsem četl MF Dnes i za Husákovi normalizace, dnes po těch rudoprávnických normalizačních kampaních co tam prováděli na vybrané subjekty hlavně loni tenhle plátek nečtu ani když to leží doma v kuchyni na stole.

+3/0
29.9.2012 16:48

pavel kula

Re: Tady lze jenom a jenom souhlasit

Sedřený co ?

+2/0
29.9.2012 19:22

837

Toto je velmi trefné

"Máme si totiž ZAPAMATOVAT, že tenkrát bylo špatně, a dobře je dnes. Máme se to NAUČIT NAZPAMĚT, protože vidět to tu není"

  

Smutné je kolik je u nás opožděných komunistobijců kteří chodili jásat do prvomájových průvodů, lezli do KSČ aby měli nemravné výhody před ostatními a dneska "hrdinně" bijí bolševiky a tvrdí že fronty na banány že to bylo horší zlo než nezaměstnanost ve věku 50 let a více nebo exekutor v bytě který se domnívá že v našem bytě by se mohl nacházet majetek nějakého dlužníka. 

Tohle s těma loupícíma exekutorama, to bych řekl že proti těmhle byla StB relativně slušná instituce.  :-/

+3/0
29.9.2012 16:10

837

Absolutní souhlas až na toho VK

Pravda byl to on kdo tady spustil ten mafiánský zlodějský "kapitalismus" ale jako president dělá už dlouhá léta rozumnou politiku, burcuje proti novému dirigování alá Kreml z Bruselu, eurozeleným ideologiím, teď dělá problémy Kalouskovi s Nečasem s tím dalším tunelem na důchodový systém atd..

Globální oteplování je jen záminka eurozelených extremistů jak nás buzerovat a manipulovat k nějakým šílenostem alá fotovoltaika, což nás bude stát už v tomhle stavu 40 mld ročně po dobu dalších 20 let.

+1/0
29.9.2012 15:39

pavel kula

Neděláte nic jiného,

než že sprostě lžete.

+7/0
29.9.2012 12:02

Pouštní ještěrka

Re: Neděláte nic jiného,

Vy jste ten placenej? Tak se snažte víc. Odbýváte to.;-D

+1/0
29.9.2012 15:03

Stará kára

Re: Neděláte nic jiného,

Nevím, proč by měl  být placen pan Kula. Za vyřčenou pravdu?  Není spíše placena autorka blogu za nechutné lži?

+7/0
29.9.2012 15:18

837

Re: Neděláte nic jiného,

Velmi hloupé heslo bez jediného argumentu. Rv

+1/0
29.9.2012 16:12

Stará kára

Re: Neděláte nic jiného,

Vám celý článek jako argument nestačí?

+4/0
29.9.2012 16:39

837

Re: Neděláte nic jiného,

S článkem lze jedině souhlasit, jedině snad k VK bych nebyl tak přísný, jako president se dost polepšil a dneska ho vidím jako jediného rozumného politika s nějakými morálními zásadami a politickými ideály. Jinak co napsala blogerka to je smutná realita.

+1/0
29.9.2012 16:53

Stará kára

Demonstrovat se občané bojí?

Jak můžete tak debilně lhát??  Poznala jste, jak dopadli demonstranti pod rukama socialistické VB a Lidových milicí?  Pokud ano, lžete superodporně. Pokud ne, lžete z hlouposti. Demonstranti zcela pokojní byli biti jako žito, byli na ně štváni psi. Byli zavíráni a zbavováni práce jen za účast (a mnozí jen za náhodnou přítomnost na místě).  Čeho že se bojí současní demonstranti? Můžete popsat? (Možná svolavatelů.)

 Hledí na vás nezúčastněné tváře v obchodě, na úřadě, u lékaře?  No - a čí jsou ty nezúčastněné tváře - přeci naše. Obyčejných lidí, nás (vás).  To nejsou tváře politiků.  Stejně nezúčastněné tváře pamatuji i z doby před 25, 50 či 60 lety.  Takže na co si stěžujete?

  Že nevěříte novinám? Prosím.  Ovšem Rudému Právu, Mladé frontě či tribuně věřil jen blb.  Víte, v čem je rozdíl? Že si klidně můžete vydávat noviny svoje. Prakticky s jakýmkoliv obsahem. Jedno, zda je vydáte s nákladem 10 ks, 100 ks, či 100.000 ks. Prostě můžete. Stejně, jako si můžete žvanit co chcete na netu.

+8/0
29.9.2012 9:57

Žadatel

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Za komunistů se nesměla žvanit pravda. Dnes se žvanit může, ale není to nic platné. Výsledek je tedy stejný.

+3/0
29.9.2012 11:52

Stará kára

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Nemusíte žvanit pravdu. Můžete začít budovat organizaci (spolek, posléze hnutí a stranu). Je to pracné, já vím. Ale tu možnost máte.  On totiž nikde na světě nikdo nikomu nic zdarma nedá. A už vůbec ne "spravedlivý svět" "pro každého".

+3/0
29.9.2012 15:24

837

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Nežvaň nesmysly o nějaké demokracii, dneska  je to otázka peněz, kdo za sebou mecenáče se stovkami milionů tak nemá šanci prorazit i kdyby měl ideály sebeušlechtilejší.

To jsou steně hloupé žvejky jako tvrdit že za bolševiků byla také úžasná demkracie, každý měl možnost se angažovat v pionýru u svazáků a potom v KSČ a tam prosazovat svoje ideály. ;-D

+2/0
29.9.2012 15:54

Stará kára

Re: Demonstrovat se občané bojí?

No - tak si najděte mecenáše.  Nebo seberte pět, šest tisíc dobrovolníků na Facebooku a začněte novou stranu propagovat zdarma.  Když každý sežene padesát voličů....  Jistě to bude snadné, když jsou všichni tak naštváni a tak dychtivi změn.

   PS: Nebo jakou máte představu: že se zde objeví andělé? Nebo Blaničtí rytýři. Ne - vše je výhradně na vás.

+3/0
29.9.2012 16:43

837

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Nech té demagogie, snad víme jaká je realita, český volič dokud mu nebude hořet koudel u zadnice tak ho nikdo nedonutí někde jít demonstrovat,  stávkovat nebo se angažovat ve straně.

Volební realita je taková že cca 70% voličů se nechá ovlivnit mediáními šamany tam kam je potřeba, takže potom volby jsou prakticky jen o tom kolik kdo má aby zaplatil těm šamanům.

Vzpomeňme na ten zázrak s  TOP, to nebylo určitě zadarmo, že hned druhý den po založení v novinách začali opakovaně psát že ta strana by mohla získat až 15% hlasů, vzpomeňme na VV a Bártu, jak media Bártu a VV ročním opakováním všelikých ptákovin typu "ABL si sehnala telefonní výpis papaláše z ČEZu" mediálně zlikvidovala Bártu, VV i ABL, tohle také někdo musel platit, to musí vidět každý kdo není na hlavu padlý. ;-€

+1/0
29.9.2012 17:05

Stará kára

Re: Demonstrovat se občané bojí?

No dobře - pak nenadávejte na politiky. Nadávejte na voliče. Jsem rád, že jste přiznal, že:

-  český volič je laxní; ovšem s laxností se ničeho nedosáhne (a je to vina jen těch laxních);

- český (a zdaleka ne jen český) volič nepřemýšlí - věří reklamě (nejen volební); to je ovšem problém voliče, ne politiků ani demokratického systému; a nepomůže ani jakýkoliv systém jiný

- lidé, na které nelze nic vyhrabat (třeba vy) se nesnaží alespoň pár křesel získat; to je ovšem výhradně problém těch nevydiratelných, nikoliv těch, kteří do toho jdou.

  PS: Již jinde jsem upozornil, že jsme neměli možnost se setkat. Z čehož normální člověk vydedukuje, že si nejspíš netykáme (což je obecným zvykem na tomto serveru).

+3/0
29.9.2012 17:37

pavel kula

Re: Demonstrovat se občané bojí?

"český volič dokud mu nebude hořet koudel u zadnice tak ho nikdo nedonutí někde jít demonstrovat," - to jsou tvoje slova. Mně z toho vychází, že český volič nechodí demonstrovat proto, že nemusí a nějaká koudel je mu srdečně ukradená. :-)

+3/0
29.9.2012 19:35

Pouštní ještěrka

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Co má společného konstatování v blogu, že se občané bojí demonstrovat, s vašimi vzpomínkami na to, jak bývali biti? Který rok se tedy píše, a co se mezi tím stalo? Můžete si to - i přes svůj pokročilý věk - uvědomit? ?

0/0
29.9.2012 15:01

Stará kára

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Ne - nebyl jsem takový frajer, nebyl jsem mezi bitými. Ale znal jsem je.

  Co to má společného?  Přece otázku, proč že se bojí dnes lidé jít demonstrovat.  Proč?  Odpovědi jsem se nedočkal.  Prostě jsem se ptal, zda jim hrozí něco obdobného či snad dokonce horšího.

   Opravdu je vaše inteligence tak nízká, že jste tuto souvislost nepochopila?  Nebo její nízkou úroveň jen předstíráte?

+3/0
29.9.2012 15:22

837

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Někdo zná zase nějaké ty "demokraticky" zmlácené z Czechtechu nebo nějaké ty zmlácené odvážlivce ze severu Čech co si dovolili protestovat proti cikánské kriminalitě a cikánskému teroru.

0/0
29.9.2012 15:57

Stará kára

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Czechtech nebyla o politice a demonstracích. Je fakt, že Paroubek hned neodstoupil, ale vaz mu zlámala i tato akce.

   Pokud byste si přečetl celé vlákno, zjistil byste můj důraz na fakt, že demonstrace, o nichž píši byly naprosto, ale naprosto pokojné. Což se o bitkách "demonstrantů" na severu Čech říci nedá. Kromě vámi uváděných tam byly demonstrace skutečných obyvatel Severu a ty - kupodivu - proběhly v klidu.

   Zdá se, že i ty násilné demonstrace jsou jen proto, aby zde někteří mohli lhát.

+3/0
29.9.2012 16:48

837

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Nelži jak když Rudé právo tiskne a najdi si nějaké dokumety z té doby, jak Kubiceho bijci kropí slzákem lidi co sedí na zemi, jak s pendrekem honí cyklisty po louce, to nebyli demonstrace nějakých bojůvek to byli demonstrace normálních občanů kteří už měli dost cikánské kriminality a cikánského teroru.

Dodnes pamatuji na výrok toho velitele po osobní návštěvě Kubiceho, který prohlásil dneska se s nima "přetahovat" nebudeme, takže zmlátili a rozehnali slušné lidi co oprávněně vyjadřovali nespokojenost.

0/0
29.9.2012 17:11

pavel kula

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Marku?

0/0
30.9.2012 9:23

Pouštní ještěrka

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Osou vašich příspěvků jsou osobní útoky vůči autorovi blogu. Čili - nekorektní diskuse a ubohé útoky. To za prvé. Rv

Souvislost toho, že se lidé dnes bojí demonstrovat, s tím, že byli v minulém režimu "biti jako žito" jsem skutečně nenalezla. Vždyť současně (v tomtéž urážlivém příspěvku) posměšně píšete, že dnes - čeho by se demonstranti báli? Snad svolavatelů?

Takže podle vás samotného se dnes občané demonstrovat nebojí, a "bití jako žito" jste zavěsil do svého diskusního příspěvku irelevantně, pro vyšperkování. A pro napadení autora, že "debilně lže". Rv

A v čem spočívá ta lež? ?

0/0
29.9.2012 19:41

Stará kára

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Z mých poznámek lze soudit, že já si to uvědomuji (což se o vás - možná díky vašemu věku - říci nedá). Silně uvědomuji.

+3/0
29.9.2012 15:30

Smoking Lilly

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Fotografie demonstrujicich odboraru ukazovali osklive, alkoholem znicene obliceje, lidi s nadvahou....nezdalo se, ze by jim nekdo neco zakazoval;-D

+2/0
29.9.2012 20:19

837

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Poněkud uboze vulgární. "Debilně lhát" to je výrazivo Kalouska a slečny Kočí, tys snad také z prostředí tohohle póvlu. ?8-o

Jinak s tím strachem to někde může být i realita, tys snad neviděl jak Kubiceho bijci kropili pokojné sedíci demonstranty zblízka slzným plynem a jak honili s pendreky  po louce lidi vedoucí bicykl co se tam přijeli ze zvědavosti podívat.? 

Dáma je evidentně na rozdíl od tebe chytrá a vidí realitu, tedy vidí to co ty jaksi vidět nemůžeš protože holt ti pán bůh nedal,   vidí že ne všechno dneska je skvělé a úžasné a taky to že ne všechno před r. 1989 bylo hnusné a přeošklivé. :-/

+1/0
29.9.2012 15:50

Stará kára

Re: Demonstrovat se občané bojí?

K nesmyslům jen poznámku: nikdy jsme se neviděli. Chytrý z toho odvodí, že si zřejmě netykáme.

+4/0
29.9.2012 16:50

837

Re: Demonstrovat se občané bojí?

To se opravdu směju takže buran co se takto vulgárně a neslušně vyjadřuje k příspěvku racionálně uvažující a chytré dámy má problém že mu někdo tyká.

Já jaksi buranům vykat nedokážu, to se dá jedině slušným lidem, třeba té dámě bych určitě netykal.

+1/0
29.9.2012 17:16

Stará kára

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Nehodlám sporovat, kdo se chová buransky. Nepochopil byste.

+4/0
29.9.2012 17:39

Stará kára

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Mimochodem: vy máte dojem, že ty autorčiny lži jsou chytré??  A že jsou to lži nehorázné je z mých životních zkušeností naprosto zřejmé.  Že to tak nehodnotíte vy na tomto faktu nic nemění.

+4/0
29.9.2012 17:43

837

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Jaké lži, ona snad je např.  lež že se svědci bojí svědčit nebo je lež ten popis dnešní tristní situace a to věčné odvracení pozornosti od té dnešní truchlivé reality k nějakým přikrášleným bolševickým hrůzám. ???

+1/0
29.9.2012 18:14

Stará kára

Re: Demonstrovat se občané bojí?

Samozřejmě.  Tak, jak je to popsáno (autorkou i vámi) je to lež.

0/0
30.9.2012 11:52

Martin V2

Skvělé!

Takže doporučujete volit KSČM, protože teď tam jsou jen užasní lidičkové, když ti šmějdi co páchali zlo odešli do jiných stran?;-D

+4/0
29.9.2012 7:54

Pouštní ještěrka

Re: Skvělé!

To je vaše dedukce. Volte si, koho chcete, třeba turkotatara. ;-D

0/0
29.9.2012 15:08

Stará kára

Re: Skvělé!

Ano - jeho logická dedukce z textu článku. Pokud je chybná, je chybně koncipován článek.

+4/0
29.9.2012 15:28

uumaa

Autorko

RvRv

+5/0
29.9.2012 0:58

joserpor

V každém režimu je vládnoucí vrstva

v každém režimu se vádnoucí vrstva sestává z lidí, kteří se vyznačují touhou  po moci, ideologie v tom nehraje téměř žádnou roli.

Vládnoucí vrstva reálného socialismu si svoje postavení zorganizovala lépe než dnešní vládci. Socialismus prohlásila za nadstavbovou (čti božskou) ideologii a kdo by byl proti stranickým funkcionářům od předsedů závodních organizací, přes okresní, krajské a vládní orgány, dopustil by se znevažování socialismu. Tím se straničtí funkcionáři oddělili od lidu a lidu se tak mohli jevit jako zářivá vedoucí třída, stejně jak to praktikovali faraoni v Egyptě, nebo šlechta ve středověku. Ne nadarmo se říkalo stranická šlechta. A aby se planě netlachalo, stranické funkcionáře pevně a nekompromisně chránila  STB, SNB, Lidové milice a vojsko.

Vážená spisovatelko, kdybyste si dovolila kritizovat stranické představitele, tak jak to děláte v tomto článku, za dvě hodiny po uveřejnění byste zahučela za vězeňské dveře a vrátila byste se převychovaná za několik let

+4/0
29.9.2012 0:05

joserpor

Re: V každém režimu je vládnoucí vrstva - pokračování

Dnešní vládce bohužel nechrání nic, dokonce ani jejich morální bezúhonost. Ovšem póvl nechce aby mu vladli normální lidi. Póvl chce zářivou vedoucí třídu složenou z dokonalých lidí, kteří nechodí na záchod, nemají rodinné problémy a když umírají tak ne na rakovinu prostaty, ale v hrdinském boji. Póvl, když mu vládnou normální lidé, si uvědomí svojí méněcennost a aby se jí zbavil transformuje ji  na někoho o kom si myslí, že je ještě větší darebák (a noviny, televize ho o tom přesvědčují, aby měly co největší náklad) a odnáší to státní představitelé.

Ne, že by ti lidé ve vládě nedělali chyby, za to se musí kritizovat, ale ty výlevy nenávisti, co se zde objevují, to fakt není normální, to je na psychiatra.

Nehledě nato. že se na rozdíl od minila  máme podstatně lépe, ale lidi prostě žijí v pokřivené, lživé  virtuální realitě.

+4/0
29.9.2012 0:22

vezu maso pro doktora Jacksona

Re: V každém režimu je vládnoucí vrstva

Myslim ze tem minulym potentatum nasazujete psi hlavu. Kdyz nekdo z nich kradl tak sel sedet, tenkrat tu nepanovala takova solidarita zlocincu jako dnes. Oproti tomu co je tu ted to byli poctivi asketove a odbornici.

0/0
29.9.2012 21:07

piranha

dámo

Určitě nejste mimo;-D

0/0
28.9.2012 23:48

1907

Už chápu, proč to tu Douškovic zabalily

Tomuto nenávistnému zvracení nedokázaly konkurovat ani ony, takže na základě posledních zbytků zdravého úsudku přenechaly nejen první místo, ale i zcela vyklidily pole působnosti :-P

+1/0
28.9.2012 23:44

Smoking Lilly

Re: Už chápu, proč to tu Douškovic zabalily

1907....jste budto vtipalek a nebo jeden z jejich rodiny, tam byli vsichni vazne nemocni;-DRv

+2/0
29.9.2012 20:24

Smoking Lilly

Re: Už chápu, proč to tu Douškovic zabalily

Apropos.....Douskovic to nevzdali, po 4. pokusu, dopadli jako absolutus a pan Jiri H.Rv

0/0
29.9.2012 20:44

strycek-Joe LLC

Popsala jste tento humózní režim vcelku dobře

doufejme, že to nebude ještě horší, to bych vážně už začal střílet kuličky také !

+5/0
28.9.2012 22:41

Žadatel

Re: Popsala jste tento humózní režim vcelku dobře

Máme se průměrně. Hůř jako loni a lépe než příští rok.:-(

+1/0
28.9.2012 23:26

Stará kára

Re: Popsala jste tento humózní režim vcelku dobře

Správně. Vždyť jen:  Zhruba třiapůl miliónu chudých rodin vlastní atomobil!  4,5 miliónu těch nejchudších strávilo dovolenou v zahraničí s cestovkami a další milión "na vlastní pěst". Za posledních 20 let se do  n o v ý c h   bytů nastěhovalo přes 650.000 rodin (tedy jen o cca 2 milióny občanů víc má vlastní bydlení než před 20 lety).  Před všemi Kauflandy, Billami, Tescy a Hornbachy stojí jen pár desítek aut horních deseti tisíc. Autobusy, určené důchodcům jezdí kolem těchto obchodů zcela prázdné, občas svezou ubožáka s poloprázdnou taštičkou.

  Opravdu: humus.

+5/0
29.9.2012 10:15

Žadatel

Re: Popsala jste tento humózní režim vcelku dobře

Ano, je třeba dosáhnout životní úrovně obyvatel předměstí Ria de Janeira. To je cíl zdejší vlády.:-/

+1/0
29.9.2012 11:48



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.